Karamürsel'de Çocuğu denizde kaybolan baba dua istedi

'En azından oğlumun bir mezarı olsun mezarı başında dua edelim' 5 Ağustos 2010'da Karamürsel Altınkemer Plajından 3 arkadaşıyla birlikte kanoyla denize açılan ve oluşan fırtınadan dolayı dalgalar arasında kalıp kaybolan bir daha haber alınmayan Mert Kütük'ün kayboluşunun üzerinden 5 yıl geçti hala bulunamadı. Baba Kemal Kütük şimdi oğlum sağ olsaydı 23 yaşında ve Kocaeli Üniversitesi Gazanfer Bilge Meslek Yüksek Okulu Muhasebe Bölümü mezun olmuş olacaktı diyerek hiç olmazsa oğlumuzun bir mezarı olsa da onu ziyaret etsek oda yok lütfen yetkililerden oğlumun bulunması için gerekli ilgiyi göstermesini istiyorum dedi.

PAYLAŞ
TAKİP ET Google News ile Takip Et

5 yıl önce denizde kaybolan Mert Kütük’ün babası Kemal Kütük;

‘En azından oğlumun bir mezarı olsun mezarı başında dua edelim’

5 Ağustos 2010’da Karamürsel Altınkemer Plajından 3 arkadaşıyla birlikte kanoyla denize açılan ve oluşan fırtınadan dolayı dalgalar arasında kalıp kaybolan bir daha haber alınmayan Mert Kütük’ün kayboluşunun üzerinden 5 yıl geçti hala bulunamadı. Baba Kemal Kütük şimdi oğlum sağ olsaydı 23 yaşında ve Kocaeli Üniversitesi Gazanfer Bilge Meslek Yüksek Okulu Muhasebe Bölümü mezun olmuş olacaktı diyerek hiç olmazsa oğlumuzun bir mezarı olsa da onu ziyaret etsek oda yok lütfen yetkililerden oğlumun bulunması için gerekli ilgiyi göstermesini istiyorum dedi.

5 Yıl önce Karamürsel plajında arkadaşları ile birlikte kano kiralayarak denize açılan ve o sırada çıkan fırtınayla birlikte kayıplara karışan Mert Kütük’ün kaybolması ve hala bulunamaması Kütük ailesini perişan ederken oğlunun bulunması için çalmadık kapı bırakmayan baba Kemal Kütük şu ana kadar bir çok telefon aldık oğlunuz yaşıyor burada diyerek bizlerde bir umut o çağrılan yerlere gittik her gittiğimiz yerden hayal kırıklığına uğradık.

Çağıran yere taksi tutarak gittik çağıran kişilerle görüştük ancak ona benzettik diyerek hayal kırıklığına uğradığımız gibi bizden şu kadar masraf yaptık diyerek para aldılar yani kandırıldık. 15 bin liraya yakın para harcadık Türkiye’nin çeşitli il ve ilçelerinde görüldüğüne dahil telefon aldık oraya gittiğimizde oğlumuza benziyordu ancak o değildi oğlumun yaşamadığını biliyorum en azından mezarı olsa onu ziyaret ederek dua etsek onu istiyoruz ailecek.

Kaybolduğu günden bugüne kadar oğlumu aradım Karamürsel’de olduğum her gün Karamürsel sahilinde dolaşarak saatlerce denize bakıyorum oğlumu istiyorum diyen Kemal Kütük eşim Aysel ve Kızım Hacer Kütük evde ondan gelecek haberi bekliyoruz perişan olduk 5 yıl nasıl yaşadığımızı bir Allah birde biz biliyoruz nereye baksak onun hatıralarını görüyoruz lütfen bize oğlumuzu bulun, bana söylenen oğlumuzun denizin dibinde bir boş ağa taşa ya da demire takılmış olacağını aksi taktirde deniz üstüne mutlaka çıkması gerektiğini yetkililer söyledi o zaman modern bir çağada yaşıyoruz dalgıçlarla kaybolduğu yer belli neden oraya dalıp oğlumuzu bulmuyorlar en azından bir mezarı olur onu ziyaret ederiz böyle her gün boş denize bakmam diyen Baba Kemal Kütük, yetkililerden yardım istedi

Mahkeme hala devam ediyor

5 yıl önce bugün Karamürsel Altınkemer Plajından Kano kiralayarak denize açılana ancak daha sonra haber alınamayan Mert Kütük’ün babası Kemal Kütük, kanoları kiralayan kişi hakkında dava açtığını mahkemeni yaklaşık 5 yıldan buyana mahkemenin sürdüğünü de belirten Kemal Kütük, ayrıca oğlunun 5 yıldan bir izine rastlanamaması nedeniyle elimizde öldüğüne dahil hiçbir belge yok, oğlumun askerliği donduruldu, okulu donduruldu. Elimizde hiçbir belge yok bunundan sonuçlanarak tarafıma gönderilmesini istiyorum dedi.

Evinin geçimini pazarlarda çorap ve iç çamaşırı satarak sağlayan baba Kemal Kütük oğlu Mert Kütük’ün bir mezarı olmasını istediğini belirtirken yetkililerden yardım istedi.