14 Şubat Olmadan Sev Beni - Burçin Esra Karadağ

14 Şubat Olmadan Sev Beni

Vee geri sayım başladı.

Nefesler tutuldu, heyecan dorukta. Daha şimdiden kredi kartı ekstreleri buradan staratosfere ulaştı bile. Yine geldi anlamını sorgulamaya bile tenezzül etmediğim pek sevgililer günü. .

Pazarlama firmalarının şov yaptığı, kalplerin havada uçuştuğu, duygu yoksunu sevgililer gününüz sizin olsun.

Biz koyduk birer kadeh rakımızı, fonda Ahmet Kaya mor salkımlı sokakları arşınlıyoruz. Düştüğümüz yerden birlikte kalkamayacaksak beraber yuvarlanmayı göze alıyoruz. En dibe çökmeyi, çalkalanıp yeniden yükselmeyi bekliyoruz. Sarılmadan uyuyanları, uyandığından gülümsemeyenleri kınıyoruz.

Birbirimize şok kampanyalı ucuz parfümler almak yerine yanaklarımızı seviyoruz. Ağladığından gözyaşlarını silebileceklerimizi arıyoruz.

Günlük 100 liraya konaklayabildiğimiz otellere sırf sevgililer günü diye şişirip 600 lira vermeyerek, şubatın orta yerinde alakasız şehirlerde otel odalarına tıkılıp kalmamak için sevgimizi modaya uygun olarak yaşamıyoruz.

İlk engele takılıp son düzlükte yuvarlananlara kalbimizi açmıyoruz. Sevmediklerimizi sevdirenlere, önyargılarını kapı girişinde vestiyere verenlere hoşgeldinlerimizi saklıyoruz.

İyi şeyler için bekletmeyen, iki kez düşündürmeyen, pişmanlık duymaya fırsat vermeyen, aklı karışıkken kirletmeyenleri seviyoruz.

O çok sevdiğiniz mekana gidemediniz diye, çok istediğiniz elbiseyi giyemediniz diye, hayalini kurduğunuz arabaya sahip değil diye vazgeçtiklerinizi ‘sevdim’ demekten utanın.

Daha güzeli için, daha iyi görüneni için, daha popüleri için nasıl hissettirdiğinizi, neler hissettiğinizi hiçe sayanları yok sayın. Sevginizi harcamayın.

Günaydın mesajı beklemeyenlere, sarılıp uyuyamadığımız iyi gecelerin canı cehenneme diyenlere, sizi siz olduğunuz için sevenlere, kim olduğunuzu unutmadan varlığınızı yüceltenlere, hem özgür hem birlikte olmayı başaranlara her günün sevgiyle kuşandığı günlere uyanmak dileklerimle . .

Yeni yılı kutlamayı ayıplayıp valentine's day bayrağını en önde taşıyan samimiyet yoksunları sizi unuttum sanmayın.

Velhasıl bu kafayla kuşandık beyaz atları bize sevgililer gününde ejderha alacak olanları bekliyoruz.

Haftayı sevgi – sevgili konusunda kulak verdiğim  Charles Bukowski alıntısı ile bitirmek isterim;